Quickscan
Je voelt dat je ergens een probleem hebt in een proces, aanpak of klantreis maar je kan je vinger niet op leggen? In vijf dagen brengen wij de huidige situatie en problematiek voor je in kaart en geven je direct advies.
Masterclass
Je wilt graag zelf of met je team aan de slag om een verbeter traject te doen maar mist praktische kennis om te starten? Wij faciliteren masterclasses om jullie de fijne kneepjes bij te brengen en samen snel op een niveau te komen waarop je zelf verder kan bouwen.
Proces optimalisatie
Het optimaliseren van processen levert altijd iets op voor de klant, medewerker en het bedrijf. Vertel ons om welk proces het gaat en wij helpen jouw verbeter team om dit proces te optimaliseren. Dit doen wij door het proces door te meten, te analyseren en samen met medewerkers te verbeteren. We plakken geen pleisters, maar komen met slimme oplossingen die blijvend zijn
Workshops
Ben je zelf al een heel eind in een verbeter traject, maar lukt het vooral niet om in gezamenlijke sessie stappen te zetten? Geef het stokje over aan ons. Door verbetersessies te structureren en begeleiden, loop je altijd naar buiten met een tastbaar resultaat.
Customer Journey
Bij het opstellen van een customer journey kruipen wij samen met jou letterlijk in de huid van de klant en ervaren hoe het is voor een klant om bij jouw bedrijf een product of dienst af te nemen. Welke stappen in de hele reis gaan er goed en maken de klant blij en in welke stappen dreig de klant ontevreden te maken of zelfs te verliezen?
Organisatie advies
De manier waarop je je organisatie inricht is bepalend voor de manier van werken, kwaliteit van de processen en het gemak waarmee een klant een product of dienst bij jou kan afsluiten. Wij brengen met jou in beeld op welke manier je organisatie is ingericht, wat het effect hier van is en wat je mogelijk anders zou kunnen doen om je doelen makkelijker te bereiken
Strategie
Een duidelijke purpose en hieruit voortvloeiend een concrete strategie helpt om focus aan te brengen in het hele bedrijf.
Klantarena
Wanneer hebben jullie voor het laatst een klant gesproken?